Post by giolenetwcondo on Feb 24, 2022 3:55:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke penger ▞▞▞
▞▞▞ Robbery Bob 2: Double Trouble 2022 version ▞▞▞
siden jeg har spilt 1. ransbob, er det veldig gøy, men i ransbob 2 kan jeg ikke nyte det fordi hele stedet er ødelagt, jeg tror det ikke er problemet mitt med enheten fordi jeg bruker oppo f6, jeg håper du vil fikse det
Jeg liker dette spillet veldig godt. Dette er en av mine favoritter, men ett problem er at den ikke gikk fort. Så politiet fanger ham og spillet er over.
Flott og vanedannende spill. Men jeg anbefaler å legge til noen andre måter å tjene penger på, da det er ganske vanskelig å tjene penger, spesielt når du prøver å kjøpe et antrekk.
Dude, jeg laster det ned så mange ganger, men det står fast til jeg venter i to dager, men laster fortsatt ikke ned
Det var et skjempe moro spill
Jeg liker ikke dette spillet fordi når jeg nådde nivå 5 vil skjermen være svart, og jeg må alltid trykke tilbake-knappen. Robbery bob 1 er bedre enn dette spillet. 😠😠😠😠
Hver gang jeg går til nivå 5 vil skjermen bli svart og sette meg tilbake der jeg åpnet den. Jeg slettet og fortsetter å installere det. Det er fortsatt gøy. Men vær så snill å fikse dette.
Det som har plaget meg mest er kontrolleren. Hvor er det alternativet der du kan justere kontrolleren?? Jeg kan ikke håndtere spillet godt hvis kontrolleren er til venstre. Rett opp det eller legg det til, jeg vet ikke, bare hjelp meg.
Bra og vanedannende spill. Det hjalp meg å fordrive tiden min på en annen og ny måte. Det øker også hjernekraften vår.
Det er et fantastisk spill og gøyalt dere burde laste det ned med engang. Ulempen er at det tar litt plass. Det er sånn sirka 500mb på den så ja
Det er bra men ganske vanskelig
Ikke dårlig spill. Men stjernen krever er ennoing så jeg gir 2 stjerner
fint spill, men det er en slags fast eller feil eller en slags lagging når du bruker kontrollknappen og må trykke på sprintknappen for å flytte ....Det er bra, men noen ganger gir det et nivå som er umulig å passere før du bruker mange av verktøyene dine som museleken eller gift oss smultring, men ellers er det flott.
Jeg liker dette spillet, men det har mange politi veldig hyggelige nummer 1 vi trenger for å vinne nummer 2 vi trenger for å spille
Jeg elsker dette spillet, men det er for mange annonser. Jeg håper det blir Robbery Bob 3.
god
Noice
Liker klærene til bob liker å spille dette
Det er et skikkelig bra spill
Robbery Bob 2: Double Trouble Märulimängud zaz
Veldig interessant video har spill, god grafikk og lyd. Jeg ville virkelig elsket det hvis DECA-spill skulle utvikle et ran Bob 3
Jeg pleide å spille dette spillet da jeg var 4 år gammel, og nå er jeg 10 år, så jeg spilte dette spillet i 6 år nå! Beste spillet noensinne
Den har samme problem hver gang!!! .Hver gang jeg kom til 5. nivå og bare klikker for å spille, går det bare ut av seg selv og kommer til hovedskjermen selv når vi har gjort alle nivåene perfekt, så hva er problemet med dette spillet. Hvis du vet hvordan du åpner 5. nivå pleeeeess !!!!! Fortell oss.
Det var en veldig vanskelig tid å komme inn i spillet, spillet er så dårlig, ikke installer dette spillet, jeg satt fast på nivå 4.
Robbery Bob 2: Double Trouble Laga mror
Jeg liker dette spillet, det er ganske morsomt, og vi skal gjøre det, og jeg ville ha gitt det en høyere poengsum, men det ser ut til at en oppdatering har fått hunden i shamville 5 til å slutte å følge målmerket etter at du passerer vinduet og går tilbake til døren. det er umulig å få varen på døren.
KUL :-) glem
Jeg elsker dette spillet folkens💕💜💯..men annonsene er så irriterende 🙄😏😔.. det var derfor jeg ga det 3 stjerner⭐🌟💫✨
musematte er vanskelig å bruke, noen ganger dukker det opp en forstyrrende lyd, for mange annonser, Robbery Bob 1 er mye bedre enn den oppdaterte. Ok, vi fikk navnet "dobbelttrøbbel"
Jeg likte Bob-ran, men dette er litt annerledes enn at for meg var den første favoritten
Jeg elsker dette spillet, det er et utfordrende spill og det er en flott tidsmorder, så dette er veldig interessant spill
Hurrrahhhh!!! Jeg har fullført alle kapitlene og alle nivåene og dette spillet er ekstremt bra 😘😘😍😍😍😍😘😘😘😘😘Jeg elsker dette spillet og grafikkeffekten av spillet var bare ⚡⚡ kan ikke forklare opplevelsen min i dette spillet i ord fordi dette spillet har veldig interessante kapitler, og det vakreste kapittelet var halloween, det er et veldig interessant kapittel, og de resterende kapitlene var også best, og vennligst gi ut serien til dette spillet 😍
Dette spillet er veldig fint. Jeg elsker 💘 det. Jeg spilte Robbery Bob 1, men Robbery Bob 2 er enda bedre. Jeg håper 🙏 at flere Robbery Bob-spill kommer ut med andre ideer 💡
Robbery Bob en er bedre enn 2 fordi dette har spillproblemer noen ganger ☹☹☹☹
Robbery Bob 2: Double Trouble Action ediy
Dette spillet er så gøy, jeg elsker dette spillet fordi det kan gjøre hjernen min smart å søke veien ut 👏👏👏👌👍💗
Ronin: The Last Samurai Märulimängud btx
jeg hater det det blir vanskelig så fort kan ikke engang oppgradere ferdighetene mine og jeg skulle ønske du har en åpen dørknapp det roter meg til døren lukkes og åpnes hele tiden når jeg ikke vil spillet er ikke vanskelig, men gjør det dumt hørt sønnen min gråt i 1 time er dette spillet søppelsagbruk lvl 5 det verste jeg vet at ting er umulig å få tre stjerner i nivå 5
Jeg gir 3 stjerner fordi det tar for lang tid å åpne, og det vises ikke i fanen min (nettbrettet).
Dette spillet er veldig interessant og det er mange nivåer og også mange fordeler. Jeg elsker det.Kult spill noensinne, kul grafikk og magiske drakter, og hvis du kjøper den grønnfargede drakten vil du bli usynlig og det er kjempebra
Robbery Bob 2: Double Trouble Veiksmas sen
Det er veldig interessante spill. Det er for mye lett og vanskelig, men jeg liker så godt at det har mange nivåer. Det er mange steder. Jeg liker for mye
Veldig BH 😊😀😉😃👍
Nivå 4, historie: shamville 5, det er bare 6 skinnende ting, og spillet vil ha 7 sååå..... FIX DET!!
Kultsøl
Jeg elsker ran bob, og jeg synes det er et unikt, morsomt, enkelt spill. på noen nivåer er de vanskelige, noe som gir spillet litt krydder. Du kan til og med få kostymer til Bob, og når du først kommer inn i et kapittel gir det en historie og du jobber med mennesker (men stort sett gjør du jobben og de venter bare). Også hvis du ikke spilte robbery bob 1 så må du.
Spill kan ikke bli bedre. Det er et veldig morsomt spill. Jeg kan spille det fra morgen til kveld.